Kliknite na gumb spodaj. Preusmerjeni boste na našo glavno spletno stran, kjer nadaljujete registacijo za brezplačni preizkus.
Začnite zdajSamo zato, ker obiskovalec pri vas že takoj ne opravi nakupa, še ne pomeni, da ga ne morete pretvoriti v kupca na druge načine. V povprečju samo 3% obiskovalcev opravi nakup ob prvem obisku, zato morate poskrbeti, da pridobite njihove e-poštne naslove, da boste lahko začeli graditi medsebojne odnose. Omnisendova zbirka pojavnih oken vam omogoča, da prepričate svoje obiskovalce v prijavo na vaše oglaševalske akcije, že ob prvem obisku spletne trgovine.
Omnisend ponuja obilo predpripravljenih pojavnih oken, s čudovitimi slikami, vpadljivimi besedili in različnimi stili. Vendar pa jih lahko poljubno prilagodite na način, ki bo pritegnil pozornost obiskovalcev že prvi trenutek. Vaša pojavna okna so lahko duhovita, resna ali celo vsebujejo super popust, ki bo obiskovalce prepričal v prijavo.
Eden od največjih strahov trgovcev s spletnimi trgovinami je, da bi bili za svoje obiskovalce nadležni in bi jih pregnali. Vendar lahko pri Omnisendovih pojavnih oknih izberete, kdaj se bodo prikazala. Če vašim obiskovalcem niso všeč pojavna okna, ki se pojavijo takoj, ko pristanejo na strani, jih nastavite tako, da se pojavijo le, ko hočejo obiskovalci zapustiti trgovino. Na ta način lahko pravočasno pridobite informacije obiskovalcev in jim omogočite boljšo izkušnjo.
Pojavna okna lahko nastavite tako, da se prikazujejo samo določeni skupini ljudi. Če se je vaša stranka že prijavila na masovno sporočanje, lahko nastavite pojavna okna tako, da se ji ne bodo več prikazovala. S temi pametnejšimi funkcijami lahko naredite bolj prilagodljiva pojavna okna, ki se prikažejo ali ne točno takrat, ko to želite in tako poskrbite, da so vaši obiskovalci in kupci srečni.