Home Home Home

Ponovna aktivacija strank

Poskrbite, da se bodo vaši neaktivni kupci vrnili

Včasih stranke mirujejo. Lahko so zaposlene, morda so pozabile na vašo blagovno znamko in izdelke ali pa so začele iskati druge blagovne znamke. Toda to ne pomeni, da jih morate pozabiti. Vse, kar morate storiti je to, da nadaljujete z dobrim odnosom, ki ste ga ustvarili z njimi. Pošljite jim eno ali zaporedje reaktivacijskih e-poštnih sporočil in poskrbite, da obdržite stik in jim še naprej nudite vrednost, ki jo želijo in potrebujejo. Le enkrat nastavite odpošiljanje reaktivacijskih e-poštnih sporočil in strankam, ki od vas niso kupile ničesar že nekaj časa, se bodo avtomatično odposlala ob pravem času.

Prilagodite svoja sporočila, da bodo odražala vašo blagovno znamko

Pošiljanje sporočil za ponovno aktivacijo kupcev ne pomeni le, da bi želeli, da ponovno opravijo nakup. Prav tako jih morate spomniti, kaj je in kaj predstavlja vaša blagovna znamka. Zato predlagamo, da se prepričate, da vaša e-poštna sporočila odražajo barve, slike in sloge, ki ste jih oblikovali za svoje spletno mesto. S tem si ne bodo le zapomnili, da ste jim zagotovili visoko vrednost, ampak boste še naprej gradili na svoji blagovni znamki.

Ponudite privlačne ponudbe

Povečajte doživljenjsko vrednost vaše stranke tako, da ji pošljete reaktivacijska e-poštna sporočila, ko pri vas že nekaj časa ni ničesar kupila. Toda ne pošljite jim le opomnika - poskrbite, da bodo v sporočilu prikazani le najboljši izdelki z odličnimi ponudbami. Lahko jim pošljete odličen, edinstven popust, brezplačna darila, brezplačno dostavo ali katero koli drugo mamljivo ponudbo. Tako ne samo, da boste še naprej zagotavljali vrednost, ampak boste prepričali kupca, da kupi od vas še enkrat.

Odkrijte, kako lahko enostavno aktivirate svoje mirujoče stranke in povečate svojo prodajo.

14-dnevni brezplačni preizkus. Kreditna kartica ni potrebna.