Home Home Home

Opustitev izdelka

Vedite kateri izdelki vzbujajo zanimanje

Ko nekdo pregleda vašo ponudbo, morate to vzeti kot pozitiven znak. V resnici to pomeni, da so našli tisto kar so iskali in razmišljajo o nakupu. Težava je, če ne veste, kateri so ti izdelki. Z našo funkcijo spletnega sledenja lahko natančno veste, katere izdelke so si ogledali vaši kupci, preden so zapustili spletno trgovino.

Pripeljite več kupcev na blagajno

Ko enkrat veste, katere izdelke so si ogledali vaši kupci, zakaj jih ne bi spodbudili za oddajo naročila? Navsezadnje so že pokazali zanimanje za vaše izdelke in bodo verjetno izvedli nakup. Pomagajte svojim kupcem pri odločitvi z našimi avtomatiziranimi e-poštnimi sporočili o opustitvi izbranih izdelkov. Pošljite personalizirana priporočila podobnih izdelkov na podlagi izdelkov, ki so jih dejansko videli, vendar jih še niso dodali v voziček.

Odkrijte, kako lahko pripeljete več naročil v vašo trgovino z našo avtomatizirano opustitvijo izdelka.

14-dnevni brezplačni preizkus. Kreditna kartica ni potrebna.