Ko stranke opravijo nakup, se potrudite, da aktivno gradite vaš odnos. Konec koncev temelji uspešna in dolgotrajna dejavnost na dobrih odnosih s (stalnimi) strankami. Ugotovite v kolikšni meri vaše stranke uživajo v vaših izdelkih, tako da nastavite sporočila po oddanem naročilu, da se samodejno pošljejo nekaj dni ali tednov po nakupu. S temi e-poštnimi sporočili boste lahko dobili resnične povratne informacije, ki vam bodo omogočile globlje razumevanje vaših strank. Na ta način lahko ponudite boljše izdelke in zagotovite veliko večjo vrednost.
Pridobivanje mnenj o izdelkih je lahko težavno. Stranke so zasedene in včasih po nakupu morda ne boste več slišali za njih. Ampak pridobivanje mnenj ne sme biti tako težko. Nastavite odpošiljanje e-poštnih sporočil po oddanem naročilu, ko bodo vaše stranke uživale v svojih izdelkih, in jih s tem prosite za mnenje v zameno za odlično ponudbo ali posebno ugodnost, če pripeljejo svoje prijatelje v trgovino. Na ta način ne samo da dobite dobra mnenja strank, ki jih lahko uporabite za svojo trgovino, temveč dajete svojim strankam tudi razlog za nakup pri vas.