Home Home Home

Sporočila po oddanem naročilu

Bolje razumite svoje stranke

Ko stranke opravijo nakup, se potrudite, da aktivno gradite vaš odnos. Konec koncev temelji uspešna in dolgotrajna dejavnost na dobrih odnosih s (stalnimi) strankami. Ugotovite v kolikšni meri vaše stranke uživajo v vaših izdelkih, tako da nastavite sporočila po oddanem naročilu, da se samodejno pošljejo nekaj dni ali tednov po nakupu. S temi e-poštnimi sporočili boste lahko dobili resnične povratne informacije, ki vam bodo omogočile globlje razumevanje vaših strank. Na ta način lahko ponudite boljše izdelke in zagotovite veliko večjo vrednost.

Pridobite odlična mnenja strank

Pridobivanje mnenj o izdelkih je lahko težavno. Stranke so zasedene in včasih po nakupu morda ne boste več slišali za njih. Ampak pridobivanje mnenj ne sme biti tako težko. Nastavite odpošiljanje e-poštnih sporočil po oddanem naročilu, ko bodo vaše stranke uživale v svojih izdelkih, in jih s tem prosite za mnenje v zameno za odlično ponudbo ali posebno ugodnost, če pripeljejo svoje prijatelje v trgovino. Na ta način ne samo da dobite dobra mnenja strank, ki jih lahko uporabite za svojo trgovino, temveč dajete svojim strankam tudi razlog za nakup pri vas.

Odkrijte kako lahko povečate prodajo in dobite dragocene povratne informacije z našimi avtomatiziranimi e-poštnimi sporočili po oddaji naročila.

14-dnevni brezplačni preizkus. Kreditna kartica ni potrebna.