Home Home Home

Opustitev košarice

Spremenite kupce v zadovoljne stranke

Večina vaših obiskovalcev, ki dodajo izdelke v svoje nakupovalne košarice, jih bodo na koncu opustili, vendar to ne pomeni, da se morate predati, ko odidejo. Namesto tega jih spomnite, kaj so zapustili z enim ali nizom e-poštnih sporočil. Ta sporočila vam omogočajo, da se znova povežete s kupci in jim daste še eno priložnost, da dokončajo nakup in uvidijo vrednost vaše ponudbe. Z Omnisend-om lahko sledite obiskovalcem, ki so zapustili košarice ne samo po vnosu e-poštnega naslova, temveč tudi iz piškotkov v brskalniku kupca. To vam bo pomagalo poslati boljša e-poštna sporočila za obnovitev košarice in s tem povečati prodajo.

Povečajte svoja naročila do 22-krat

E-poštna sporočila za obnovitev košarice lahko vodijo do večjih konverzij, višjih prihodkov in celo podaljšanja doživljenjske vrednosti za vaš stranko. Po naših podatkih, samodejna e-poštna sporočila za obnovitev košarice vodijo do 22-krat več naročil v primerjavi z rednimi promocijskimi e-poštnimi sporočili.

Odkrijte, kako lahko nastavite e-poštna sporočila za opustitev vozička, da bodo samodejno obnovila vašo prodajo.

14-dnevni brezplačni preizkus. Kreditna kartica ni potrebna.