Home Home Home

Navzkrižna prodaja

Prodajte dodatne izdelke

Avtomatizirano povišajte spletno prodajo s predlogi povezanih izdelkov glede na specifične izdelke, ki so jih stranke že kupile. Ti izdelki lahko spadajo v drugo prodajno kategorijo, vendar morajo dopolnjevati izdelke, ki jih je stranka kupila. Tako kot mora obutev dopolnjevati kratke hlače ali kratko majico.

Več vrednosti pri prvotnem nakupu

Čeprav so navzkrižne tehnike prodaje pogosto uporabljene na sami spletni trgovini (pomislite na vse "pakete" izdelkov), lahko ta taktika deluje tudi z uporabo e-poštnih sporočil po tem, ko je stranka že opravila nakup. Pri tem morate biti pozorni, da vas ne zanese sama ideja o večji prodaji, saj mora stranka pri navzkrižni prodaji zaznati večjo vrednost svojega prvotnega nakupa. Pravilno implementirana navzkrižna prodaja mora delovati naravno in izboljšati strankino nakupno izkušnjo na način, da ji pokaže komplementarne izdelke, ki višajo vrednost prvotnega nakupa. Na primer, če kombinirate krilo s pripadajočo majico, ne povečujete le možnosti za več prihodka od prodaje, ampak tudi kažete širino vaše ponudbe.

Pokažite več razlogov za nakup

Pri uporabi avtomatizirane navzkrižne prodaje ne pozabite, da lahko dodaten potisk ali ugodnost prepriča vaše stranke, da opravijo dodaten nakup. Premislite, da ponudite strankam dodaten kupon za brezplačno dostavo pri njihovem naslednjem nakupu. Vsi vemo, da je pridobitev novih strank dosti bolj težavna, kot ohraniti trenutne stranke, zato pokažite obstoječim strankam, da jih imate radi.

Povišajte vaše prihodke še danes

Prepričajte stranke, ki so se že odločile da bodo nakup opravile pri vas, da dodajo več izdelkov v košarico. Navzkrižna prodaja je odličen način, da povečate povprečno vrednost nakupa s strankami, ki so že v zadnjih fazah nakupnega procesa. Priporočajte nakup popolnega, najbolj relevantnega izdelka in dosegli boste, da bo stranka kupila več ali opravila nakup hitreje.

Odkrijte, kako lahko prodate več s predlogi povezanih izdelkov glede na specifične izdelke, ki jih je stranka že kupila.

14-dnevni brezplačni preizkus. Kreditna kartica ni potrebna.