Kliknite na gumb spodaj. Preusmerjeni boste na našo glavno spletno stran, kjer nadaljujete registacijo za brezplačni preizkus.
Začnite zdajAvtomatizirano povišajte spletno prodajo s predlogi povezanih izdelkov glede na specifične izdelke, ki so jih stranke že kupile. Ti izdelki lahko spadajo v drugo prodajno kategorijo, vendar morajo dopolnjevati izdelke, ki jih je stranka kupila. Tako kot mora obutev dopolnjevati kratke hlače ali kratko majico.
Čeprav so navzkrižne tehnike prodaje pogosto uporabljene na sami spletni trgovini (pomislite na vse "pakete" izdelkov), lahko ta taktika deluje tudi z uporabo e-poštnih sporočil po tem, ko je stranka že opravila nakup. Pri tem morate biti pozorni, da vas ne zanese sama ideja o večji prodaji, saj mora stranka pri navzkrižni prodaji zaznati večjo vrednost svojega prvotnega nakupa. Pravilno implementirana navzkrižna prodaja mora delovati naravno in izboljšati strankino nakupno izkušnjo na način, da ji pokaže komplementarne izdelke, ki višajo vrednost prvotnega nakupa. Na primer, če kombinirate krilo s pripadajočo majico, ne povečujete le možnosti za več prihodka od prodaje, ampak tudi kažete širino vaše ponudbe.
Pri uporabi avtomatizirane navzkrižne prodaje ne pozabite, da lahko dodaten potisk ali ugodnost prepriča vaše stranke, da opravijo dodaten nakup. Premislite, da ponudite strankam dodaten kupon za brezplačno dostavo pri njihovem naslednjem nakupu. Vsi vemo, da je pridobitev novih strank dosti bolj težavna, kot ohraniti trenutne stranke, zato pokažite obstoječim strankam, da jih imate radi.
Prepričajte stranke, ki so se že odločile da bodo nakup opravile pri vas, da dodajo več izdelkov v košarico. Navzkrižna prodaja je odličen način, da povečate povprečno vrednost nakupa s strankami, ki so že v zadnjih fazah nakupnega procesa. Priporočajte nakup popolnega, najbolj relevantnega izdelka in dosegli boste, da bo stranka kupila več ali opravila nakup hitreje.